Aldrig mer fasta, därmed basta.

Inatt efter fysiska aktiviteter mådde jag illa och fick hjärtklappning. Heppserru, det här gick inte längre! Måste ha föda, måste ha mat i min kropp NU!

Lite köttfärs och grönsaker gjorde livet mycket lättare, fantastiskt! Jag ska aldrig flytta till Somalia.

Idag har det blivit långprommis och så Malins Scottska förkylningssoppa då det river lite i halsen; thaisoppa, sambal, fänkål, lök och pinsamt många vitlöksklyftor - en soppa i min smak! Snacka om att få fart på kistan, det river inte längre i halsen, snarare i de nedre regionerna. Perfekt!

Nu är stora frågan fyrverkerier eller ej i morgon... Ska man sätta eld på ekonomin för att få tutta på på tolvslaget eller ska man våga chansa på att det räcker med lite hångel i ett hörn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0