Allt får man sköta själv!

Jaha. Eftersom jag var bombsäker på vad jag skulle få i julklapp av en viss person och blev fett besviken så tar jag tag i det själv.

Själv är bäste dräng! Så för att fira julledigheten går jag på måndag efter jobbet och lägger mig i en varm stol och blir omhändertagen. Där blir jag avslappnad, vacker och len. För det är jag värd, som värsta Lóreal-reklamen.

Ansiktsbehandling 60 min.................................................................................................
Vill du slappna av och få en ren och fräsch hud så är detta behandlingen för dig. Du får en aktiv behandling som anpassas helt efter din huds behov. Rengöring, peeling, brynplock, serum, massage, portömning, mask och lätt make up ingår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0