Bullen och jag.

Så kom det sig att jag satte mig vid frukostbordet i Stockholm, drog ner tröjan över trosorna och log mot min man. Han flinade åt mig och blinkade försiktigt. Föga visste jag, och säkert han också vad följande kommentar skulle ha för följder: Jajamänsan, där sitter den. En liten bulle. Den är söt! Den fanns inte där när du började din resa.

Han fortsatte le åt mig och jag tittade förskräckt ner på magen. Magen som jag lärt mig är platt numera hade faktiskt en välkänd liten utbuktning. Oh My God. Det får inte vara sant! Såklart, det var därför mina jeans blivit svårare att knäppa sedan jul! Hello, IQ badboll - välkommen till världen mother fucker.

Skit skit skit. Syrrans Mozartkulor hade alltså en negativ effekt!

Det dekadenta jullevernet fortsatte dock Stockholmsresan ut med goda middagar och mysiga kvällar, Bullen fortsatte sitt eget liv och börjar nog trivas där nere för sig själv. Utsatt, uttittad och hatad sitter den där och jäser nöjt.

Här krävs ordentliga tag! Bullens och mitt förhållande har varat för länge och nu är fasteperioden ett faktum. Måndag tisdag gäller thé, kaffe och kanske en soppa om det tryter. Rensa ut lite gifter, rensa bort lite skit och göra slut med Bullen.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag fick också lilla spelet igår jag, vilket började bra med två långpromenader och en svettig löptur under gårdagen. Men! Vem sitter där sen med fingrarna djupt ner i chokladasken och slickar sig nöjt om munnen. Suck, bara att ge sig ut i spåret igen. Men det hör väl mellandagarna till antar jag. Gott är det iallafall.

Usch, idag hade vi -15 när jag cyklade till jobbet. Brrr.

Puss!

2008-12-29 @ 11:32:25
Postat av: Pernilla

OJ! Kallt! Bra gjort med långprommisarna gumman, du är duktig, och värd all choklad i världen!

2008-12-29 @ 14:51:11
URL: http://allalikaallaolika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0