Det som skulle varit ett bokslut.

Joanna lärde mig att alltid göra bokslut i slutet av varje år och det har jag hållit fasta vid i mina bloggar.

Där lär jag mig saker, får nya insikter och blir kanske också lite klokare. Ser vad som inneburit vad och vilka konsekvenser mitt och andras handlande har fått för livet i stort.

Så det här skulle blivit min bokslutsblogg för i år. Men jag är förkyld och tänker trögt och är också lite stressad över att gäster kommer om en stund och jag sitter snorig och oduschad.

Bokslutsbloggen kommer, men inte idag.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Mm, hon är klok den dära... Men tydligen lite glömsk också, för jag behövde bli påminnd om att göra detta själv nu.

Puss, låt 2009 bli minst lika bra som 2008!

2009-01-01 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0