Ett snällt barn?

Med julklappsfacit i hand så drar jag slutsatsen att jag måste varit ett snällt barn i år. Tomten var god och gav mig många fina klappar med fantastiskt mycket tanke bakom. Bra användbara klappar som kommer vara livet ut och göra mig till en bättre människa!

Tempurkudde - Min man har förmodligen tröttnat på klagosången om förlorad skönhetssömn och en gnällig flickvän som inte kan sova. Han gav mig en Tempurkudde och en ask med sömntabletter. När jag inte ser så försöker han dock sno den.

Epileringsmaskin - Syrran och hennes pojkvän tyckte att man ska bli kvinna en gång för alla och vill hjälpa mig till den fantasiska hårlösa tillvaro som mycken och stor smärta kan skapa. Månne jag ta det som en pik? Som den gången jag fick en nästrimmer av en kund?

Rubiks Kub - Du som tror du är så smart och är så stor i orden. Detta ska nog allt få ner dig på jorden. Syrran visste inte vad hon gjorde när hon köpte kuben. Hon skapade ett monster.

Stelton thékanna - Han är bra den där sambon! Som fattar att jag blir en lyckligare människa med vackra designade prylar runt omkring mig. Förmodligen antar han att han kan få koka thé i den han med. Kanske låter jag honom hållas.

Lergryta - Bye bye halvseg kyckling, hello Nigella! Mamma ska allt bli bjuden på finfina middagar när de kommer mot Boråsiska trakterna.

Silverhalsband - Svärisarna hade fixat ett hemtillverkat silverhalsband specialmade just for me. Unika grejer är min grej!

Dessutom fick jag så mycket mer fint, julklappskassen var fylld med vackra saker som jag kommer få användning av. Tumvantar, böcker, festfin top, nya Madonnaboken, krämer, choklad (fuck!!!) och annat fint som jag förmodligen glömt bort litegranna men som jag kommer hitta när allt är uppackat.

Tack tomten, sambon, Syss, Mamma, Pappa och allesammans som tycker att jag är värd allt det vackra, och som vill hjälpa mig på traven att bli ännu vackrare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0