FYND!

Vi trängdes med alla övriga hjärndöda stockholmare i mellandagsrean. Gav upp inne på Urban Outfitters och la ifrån oss högen med klädesplagg när vi såg den trettio meter långa kön och gick vidare för lite öl och stänkare. Nöjt dinglade mina påsar fyllda med finfina grejer till schyssta priser - lycka kan köpas till rabatterade priser! Fornarina-expediten är värd all kredd för sitt långa tålamod och för att hon hittade de fina jeansen som tydligen satt som en smäck. Lite strass på röven har väl aldrig någon haft ont av?



Johan ville visa världen vad han tycker och köpte mig en Söt-mössa! Själv var jag livrädd för att någon skulle tro att jag köpt den till mig själv.



En fantastisk stickad klänning från Topshop med stor rosett över axelpartiet! Fyndad till halva priset special just for me! Nasty-blicken beror på en öl för mycket.

Kvällen slutade inte i däckat framstupa sidoläge framför Körslaget. När jag snudd på var vansinnig över att Timo röstats ut tog jag en öl till och så gick vi vidare ut på stan. Efter massiv krogrunda med sex krogar avklarade, idiotiska ännu mer hjärndöda Stockholmare på diverse dansgolv och hysterisk Fröken Björn som ville shotta in kärleken så vandrade vi hemåt. Idag har varit en sliten bakfull men mycket lycklig dag.

Det är en högtid att vara kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0