It's spinning round and round!

Kroppen säger ifrån - SOV NU!

Nacken stretar emot, jag fryser, har en svullen lymfkörtel och nu börjar magen strejka också. Jag orkar inte!

Fattar inte, ska man inte bara behöva ha mensvärk, eller övriga krampattacker en gång i månaden? Inte en gång i jävla veckan ijallefall! Jag får psykbryt på det här snart. Konstiga (sluta läs nu för 17 om ni är känsliga) slemmiga saker kommer ut utan anledning och jag har så ont i magen att jag ligger dubbelvikt över skrivbordet.

Jag måste få sova en hel natt snart. Jag måste få somna lätt och smidigt snart igen. Snart tre veckor har gått av dålig sömn med tusen tankar som snurrar, tusen märkliga drömmar som väcker mig och tusen morgnar där nattens avtryck sitter som ett frimärke på kinden.

Om någon missat något så är jag erbarmerligt trött och gnällig just nu.




En del människor klarar av ett helt liv med dåliga sovvanor, jag pallar inte tre veckor. Jag är svag på denna punkt, mycket svag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0