Lugn

Tänkte jag skulle städa lite. Ska nog göra det med. Kan vara gött.

Tänkte jag skulle laga lite mat. Kanske baka lite. Kanske gör jag det. Sen.

Tänkte jag skulle ut och gå i den krispiga luften med snön knakandes under skorna. Det känns avlägset just nu.

Tänkte jag skulle kolla min SATC-dvd extended i coolt ormskinnsomslag. Gör nog det. Sen.

I detta nu mår jag så bra i soffan, helt allena. Med Spotifien spelandes 80-talsmusik. Jag bara är och låter mig vara det. Jag mår bra när jag är själv, när jag är ensam, och bara får vara tyst. Det är något alla människor måste få vara då och då. Uppskattar man sitt eget sällskap är chansen större att andra gör precis samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0