Oh. My. God.

Jag får ett samtal. Vi kan kalla henne H. Det första hon säger är, eller tja, det första hon halvskriker i falsett är Har du sett den?!?

Det hade jag inte. Jag hade snarare närmast förträngt den varma, svettiga augustikvällen i Kinna. Då vi var med och var statister i en musikvideo. Den kvällen min lugg hånades och läppstiftet var mer ljusrosa än marschmallows.

Men gott folk, inte ska ni törsta längre! Jag ger er Damorkeztern! Och för den som inte ids kolla på hela miraklet, spola fram till 3,30 ungefär, så ska ert lystmäte tystas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wonderschön!!



Heting där!!! =)

2008-12-09 @ 21:31:19
URL: http://sanna-bjorn.blogspot.com
Postat av: Damorkeztern

Tusen tack för din medverkan!



Kramar Damerna

2008-12-10 @ 06:58:51
URL: http://www.youtube.com/watch?v=A3N_KeF81l4
Postat av: Äpplet

Hahaha! Fy fasen vad roligt! UNDERBART!

2008-12-11 @ 10:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0