Oh yes.

Snart 32 timmar sedan sist något tuggbart passerade mina läppar.

Jag mår rätt bra med undantag av massiv huvudvärk. Hungrig som ett svin är jag och Bullen ser lite mindre ut - inbillar jag mig... Halsbränna har jag, fy fan för halsbränna. Vidrigt.

Visst är jag dum i huvudet som tror att det ska spela någon roll för min hälsa i det långa loppet - vilket jag inte heller tror, det är väl mest att jag måste få en tankeställare; en kickstart tillbaka till min kost, mitt utseende och min gamla mage. Måste få känna att jag tar konsekvenserna av frosseriet av götta det senaste.

Och sen är jag en enveten jävel. Jag måste kolla hur långt jag kan gå, hur länge jag håller. Målet var att äta lätt frukost på onsdag, men vi får se. Vi får se. Jag tror att jag mår bra av detta. Jag tror att det kan vara precis vad min kropp kan behöva efter den senaste sortens chocken av socker, öl, pizza och hamburgare.

Skramlar knäckebrödpåsen i natt kommer jag förneka allt. ALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0