Så nära man kan komma ett musklick.

Så sitter jag där och finner min muspekare glida över bilden. Jag ser pilen förvandlas till en liten hand och jag är så nära så nära så nära att klicka till med tummen på min specialmus.

Tankegångarna flyger i utrarapid i huvudet; Åh så fina, jag skulle ju sannerligen må bra av lite extra ögonskugga. Åh, det vore ju toppen, Gud vilket bra erbjudande.

Precis innan jag hinner klicka till så slår det mig; Jag äger fantastiskt mycket smink, ögonskuggor, läppglans och mascaror. Inte en endaste normal person behöver 5 st märkesmascaror i necessären. Tach och hej Pernilla, ge fan i att klicka hem mer skit som du glömmer att avbeställa efter 4 nummer.

Prenumerera

Och där och då, precis i det ögonblicket så kände jag mig mycket ansvarstagande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0