She is a hero

Grattis Helen!

Du kommer att bli den allra bästa soctant eller kurator som någonsin vandrat sin gata fram i långkjol, scarves och hennafärgat hår. Jag är så stolt och glad över att du till slut tog ditt förnuft till fånga och bejakade din fantastiska kapacitet.
Och jag tänker inte ens ta dödssynden i min mun. Den som brukar börja på a och sluta på vundsjuka. För det är ett fult tillstånd och det är en kapacitet jag inte tänker bejaka. Snarare hejda å det bestämdaste. Du är värd all lycka och framgång, min allra finaste och klokaste vän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som suttit och mulat i mig godis för att fira har nu ont i magen och börjat dessutom grina igen.

Jag håller så mycket av dig!

Jag förstår den där känslan och skulle aldrig klandra dig för det!

Det är ju du och jag mot världens ondska!

2008-12-08 @ 21:46:40
URL: http://alfabestbarn.blogg.se/
Postat av: H

Håller så mycket av dig! Och kommer aldrig klandra dig för de där tankarna. Jag vet hur glad du är för min skull.

Vet dock inte om jag vill göra en "Birgit Friggebod" och färga med henna. Mina gråa hårsttån har redan börjat ta ut sin rätt.



Love u long time.

2008-12-08 @ 23:07:20
URL: http://alfabetsbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och nu har jag skrivit två kommentarer på samma inlägg. Ta bort det sämsta utav dem... =)

2008-12-08 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0