Splash!

Har haft en högst irriterande klump på hakan som begåvat mig med mycket smärta de senaste dagarna. En finne. Eftersom jag hör till dem som pillar, pillar och pillar så är det inte bara en liten klump längre, utan en röd lysande sak med stoppljus-effekt. Jag har försökt rå på den, men inget har hänt. Vatten vatten vatten och ännu mer stoppljus och smärta.

Men så idag. Under all concealer och foundation kände jag att något stort var på väg att hända. Necessären klämdes fast under armen och jag stegade iväg mot toaletten. Nu händer det! JAAAAAAAAAAAAA! Spash splash fillibombombom. Jag pustade ut som att jag nyss blivit nominerad till en Grammis och fann mig ståendes framför spegeln med ett lättat leende över hela ansiktet. Lite sprutorgasmkänsla över det hela.

Tillfredsställelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0