Victoria's Secret och Cornichons

Gårdagens Ullaredsupplevelse var en udda upplevelse - det må jag säga!

Sällan skådade slag av tjockisar i för små spaghettilinnen, crocs, adidasbyxor, tribaltatueringar och skränande tanter. Folk rev och slet och hade en märklig glans i ögonen. Som om torkan drabbat savannen och horden med gaseller ser en pöl med vatten hundra meter fram. Blicken flackar och paniken kryper på, vem hinner först, tänk om hon jämte dricker upp vattnet före mig? Tar ungjäveln det sista paret strumpor så svär jag att tanten skulle tagit ett bra tag om kalufsen och dragit en piruett inne bland gångarna.

Igår blev jag påkörd på hälsenorna en sisådär 7 gånger, jag pustade ordentligt med efterföljande himlande ögon sisådär 300 gånger och jag var måttligt besviken på utbudet. Jag fyndade dock Victoria's Secret-trosor, nya hörlurar, lite bra klappar och en burk med cornichons.

Visst är jag en överpretentiös jävel, men jag handlar gärna dubbelt så dyra fryspåsar på Maxi fortsättningsvis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm... För de dubbelt så dyra fryspåsarna kostar kanske 30kr? Vilket betyder att du tjänar 15 kr per inköpt fryspåseförpackning... Det blir mycket fryspåsar för att det skall vara värt en dag på Ullared. För att tjäna på att åka till Ullared bör man köpa väldigt dyra saker eller väldigt många utav de billiga. Och var sköven förvarar man 35 flaskor schampoo, balsam och duschtvål?

Kul kanske som "djurparksutflykt", men annars ingen höjdare.



Pöss från din lika pretantiösa vän.

2008-12-06 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0