Coming home and going away.

Jag har nu officiellt flyttat hem. Fram till mitten på januari är jag hemma, inga fler Stockholmsveckor och inget flängande och farande i jobbet.

Värsta lyxen, jag ser storhandling, jag ser träning, jag ser kvällsmat, jag ser spelkvällar, jag ser fika med vänner och kanske en sväng på stan tillsammans.

Jag firar min hemflytt lite udda dock. Helst hade jag kommit hem och spenderat helgen i soffläge med film och popcorn med pauser för att äta lite från kylskåpet. Det händer dock inte. Jag ska istället bara hem på lunchen och packa om väskan och dra till Helsingborg på spa och hotell med bästa tjejerna! De som uttrycker "det är så skönt att bara komma hemifrån, på semester". Skönt att komma hemifrån vet jag inte om jag kan skriva under på... Men bubbelbad, ansiktsbehandling och massa kvalitetstid med vännerna - det skriver jag under på vilken dag som helst!

En del av oss ser drinkar, klackarna i taket och vilda nätter. Jag ser promenader, samtal, kanske en bok och massor av energipåfyllning.


Kommentarer
Postat av: Äpplet

Åh vad jag förstår dig!!!

Får ofta höra: Åh lyllos dig som får åka till Italien hela tiden.

Ehhh, lyllos mig som får vara ifrån min älskling, min träning, min mat, min säng, min toa och mitt riktiga liv. Var det så dom menade?



Bejbi, njut av spa och vänner å längta lite lite till efter storhandling å soffläge. Det är nära nu!

Hemma bäst!

2008-11-28 @ 10:49:41
Postat av: Äpplet

För fasen! Glömde ju att säga att jag gillade pjucksen på bilden! Så klart:)

2008-11-28 @ 10:53:28
Postat av: L

Hoppas ni får det fantastiskt! Ladda upp och ladda om. Jag finns här hemma i sängläge om ni akut måste höra av er till någon. Det verkar som att jag aldrig blir frisk.

Ta hand om er och jag ska fantisera om er nere i svea rike.

2008-11-28 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0