Dags att kana ner.

Idag står besök hos Dr Mus på schemat.

Det känns alltid lika naturligt att stå i tröja och strumpor i ett dagsbelyst rum. Alltid lika härligt att lägga sig med ändan på den kalla britsen och bli tillsagd att kana ner ordentligt.



Jag hyser dock det starkaste förtroendet för både min gynekolog och min barnmorska. Och visst är det alltid lika fantastiskt att få höra hur fint det ser ut där ner! Men vad säger man då? Tackar man för komplimangen eller är det ett konstaterade ok, va bra man bör klämma ur sig? 

Jag siktar nog på ett "åhåååå, tack tack. Ja, jo, man försöker ju piffa till sig lite då och då..."

Kommentarer
Postat av: Malin

Måste bara kommentera vad jag fick höra på min celldelningsundersökning i fredags:



- Du måste slappna av.

- Jag slappnar av.

- Är du avslappnad?

- JA!

- Då måste du ha starka muskler.



Eh ... tack?



(Fick mig att gå och småle lite, vem vill inte ha starka musmuskler liksom.)

2008-11-17 @ 20:45:34
URL: http://www.malinstedtgustavsson.se/blogg
Postat av: Äpplet

hahaha. Både du och Malin är roliga! Tack för underhållningen!

2008-11-19 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0