En bättre lunch

Idag hamnade jag på Haga Forum på lunch, en bättre sådan - utan vinet.

Helt normalt i huvudstan att en lunch kostar 150 spänn... Och på köpet fick vi en utställning som hette duga.

En trappa ner återfanns mängder med inramade foton av mer eller mindre nakna människor. Hoppande naken kvinna, liggande naken kvinna, nakna män, bundna män, stora saker, mindre saker, silikontuttar, hängande tuttar och sexuella poser. Det var en salig blandning helt enkelt, allt i en misch-masch av naket, naket och naket.

Vi gick där, jag och mina kunder. Det ooah-des och det aah-des och både jag och kvinnliga säljaren drog efter andan när vi såg vissa, eh, fantastiska större, vackra saker. Det är vackert att se på, men fysiskt genomförbart? Det var kittlande att se på åtminstone!

Det är milsvid skillnad på naket och porr, och vi måste våga tycka att naket är vackert.



Kommentarer
Postat av: Joanna

Så sant, och man borde kunna stå och få beundra en tavla eller ett fotografi av nakenhet utan att bli betraktad som en snuskhummer (f-n så roligt ord).

2008-11-14 @ 07:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0