Fett orättvist

Jag ogillar å det skarpaste att redan kända personer, som redan borde ha så mycket pengar över så de kanske torkar sig i rumpan med cashen och dekorerar dukningen med myntkreationer, får hjälp i TV av inredningsprogrammen.

Jag tycker att det är fett orättvist! Låt dem engagera nån jävla nisse som river en vägg eller två, som smäckar upp lite coola plexiglasskivor och så kan de visa upp sitt nya hem i Veckans Nu. Låt inredningsprogrammen komma till oss vanliga, dödliga och halvfattiga tjommar istället. Ge oss lite crazy flow i 9-5-vardagen!

Vem, VEM bryr sig om Carolina Klüfts nybyggda stall? VEM?

Sanna! När du är färdig inredningstjomme - då kan du väl starta ett TV-program? Så bjussar jag på fika när du fixar om hemma hos oss? Vi kan säkert bjuda på lite skojiga one-liners så det blir lite underhållning av det hela. Deal?

Kommentarer
Postat av: Sanna

DEAL!!!

2008-11-27 @ 21:41:55
URL: http://sanna-bjorn.blogspot.com
Postat av: Joanna

Jag står lätt på tur... Om jag bjuder på middag istället för en fjuttig fika, går jag om Pill i kön då?

2008-11-29 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0