Hungrich

Jag är så sjukt irriterad fortfarande. Känner mig verkligen som en riktig pisspotta.

Hade planer på att dra upp till gymmet ikväll och springa, men tröttheten tog över så jag somnade knall fall en stund istället. Nu är klockan snart sju och min kropp skriker efter föda. Huvudet värker, magen kvider och det kliar i fingrarna. Kan måhända bero på att jag inte fått i mig mer än en Caesarsallad från Shell? Klockan elva i förmiddags. Mm, kan helt klart bero på det. Inte är jag utbildad hjärnkirurg eller finansanalytiker, men vissa slutsatser kan jag allt dra. 

Så egentligen borde jag studsa iväg och få i mig nåt käckt att äta, sen rusa upp på gymmet för att därefter kvittra hemåt och duscha, sjunga i duschen, smörja in mig och hela konkarongen.

Vad jag nog istället gör är att fortsätta sura över att inget går min väg, glider i mina jeans igen, stampar ut i slasket och beger mig uppför backen till Wasahallen. Där kommer jag förmodligen inhandla ett stycke avocado, en liter yoghurt och kanske en ostabit. Efter en timma kommer jag komma på att inget av detta gjorde mig mätt, då kommer jag bli än tjurigare och också lite yr och bestämma mig för att göra detta till en tidig kväll.

Positiv anda någon?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Positiv anda?

Nope, ät!

Nu ger jag dig onda ögat lägger huvet på sne så nu ser jag riktigt j-a elak ut. -Trodde att du ville prestera resultat. Då funkar inte det här, lilla damen. (Jag blänger fortfarande)

2008-11-26 @ 07:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0