Lösningen på pengaproblem?

Fick ett mycket intressant mail till jobbadressen.

Det är någon som fått för många räkningar och som fått en bra idé? Kanske kunde vara något att ta efter nu i svajiga tider?

Gjensidig nytte

Jeg har en lukrativ forretning forslaget av gjensidig interesse å dele 
med deg.
Det innebærer å overføre en stor sum penger. Alt om dette
Transaksjonen skal være gjennomført lawfully uten hendelsen.
Jeg foretrekker du kontakte meg på min private e-post adresse nedenfor
(e-mailadress)
Jeg skal gi deg mer informasjon om denne operasjonen.

Vennlig hilsen
Mr. P C

Tack för tanken Mr P C, men jag vet inte riktigt om jag har lust att föra över mina surt förvärvade pengar till dig. Jag tror inte ens att jag kommer att kontakta dig för vidare information.

Min fråga till er läsare är följande: vem i helvete går på de här mailen?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0