Lycka i en natt

Så ligger jag här i min egen säng (som iofs är min pojkväns ex´s säng, men det är en annan historia...) och fånler.

Det blev en storartad kväll, en fantastisk överraskning och fest. Vi var inte många, men vi var massor av goda vänner. Det porlade vin, maten tog slut och det spelades tonvis med alldeles för dålig musik. Johan fattade nada och blev mäkta förvånad när inte vattnet sprutade som en fontän över köksgolvet, folk skrek surprise! och hans vänner satt vid bordet och tog varsin bira.

Nu ligger jag här, lycklig i kroppen. Älskade älskade syss ligger i barnrummet i den för korta sängen och Johan drar timmerstockar som en hel karl... Själv är jag lite för uppe i varv för att bara kunna lägga mig och koppla av, så jag glider runt lite på nätet för att kolla läget.

Sant är i alla fall att dålig musik i goda vänners lag är bättre än bra musik alldeles allena. Nästan.

Kommentarer
Postat av: "The Murse"

Tack för en fantastisk kväll.

Love you!

2008-11-16 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0