Money money

Jag ska bli rik som ett troll!



Mina pengar a-aah, ska växa, aah, så snabbt som den rikaste katten.

Mja...?

Nu är i alla fall aktiekonto upplagt, och i morgon vid börsens öppning så kanske jag shoppar loss totalt! Nu när bankdosan också är lagad. Den som jag egenhändigt gjorde sönder och fick rabies på. Tålamod Pill. Tålamod. Skruvjäveln kanske till slut hade lossnat... ICKE. Klipp loss eländet, riv, slit och svär som en rysk bordellmamma så går det till slut. Att luckan pajade och att tejp nu pryder den vackra dosan, det är en helt annan sak. Ett rent estetiskt dilemma.

Kommentarer
Postat av: Bibi

Hoppas du far massor med pengar. Jag fattar inte vad som gatt sonder, ar det internt skamt???

2008-11-25 @ 11:03:09
Postat av: P

Bankdosan kära mamma. Den som du en gång låste för att du trodde det var en knäpp miniräknare... :-)

2008-11-25 @ 15:42:58
URL: http://allalikaallaolika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0