På tal om vuxenpoäng

Jepp.

Det var tydligen något slags studiebesök här i huset. En hel karavan med kids spankulerade förbi fönstret; finniga, ointresserade och så brudar stylade till tänderna förstås.

En av småtjejerna hade en kjol som var så kort att skinkorna syntes. På riktigt alltså. Jag såg dem.

Jag fick sätta mig på händerna för att hindra mig själv från att springa fram och dra ner den en bit. Det kunde gått, för den såg lite töjbar och trikåig ut. Jag satt dock kvar på min stol och lät henne gå vidare med rumpan bar och fortsatte förfäras.

Kids! Hur tänker ni?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Skrattar hur mycket som helst.

Jag håller med dig till fullo, men skrattar väldigt mycket...

Puss!

2008-11-24 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0