Till hands.

Jag försöker vara där. Finnas när jag behövs. För att jag behövs ibland. En röst i luren, en hand på axeln och en kram i kalla tider.

Jag kan inte alltid vara där fysiskt, eller tja, väldigt sällan kan jag det om man ska vara ärlig. Men jag hoppas och tror att det räcker en bit med att finnas till hands. Om det så är livsåskådning som ska utredas, populärkulturella händelser som ska betraktas eller om det är en tår som behöver fällas.

För den som är där för mig har alltid det tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Äpplet

Just därför har jag hyllat dig i min blogg.

LOVE U MOST ON XMAS DAY!

2008-11-27 @ 10:17:32
URL: http://projekttalludden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0