Varning för känsliga läsare

Jag trodde inte denna dagen skulle komma.

Läsare som förväntar sig smaskiga partyhistorier, praktfulla konflikter eller roliga anekdoter får vackert klicka bort sig. Jag är en blivande siffernisse med näsan i Privata Affärer?

Istället för att surfa runt på diverse Facebook, bloggar, krönikor och tjejtidningar ligger jag och scrollar mig igenom Dagens Industris börslistor.

Den trogne läsaren vet hur ledsen jag var över spilld mjölk då mina ppm-pengar gick om intet i Indienkraschen, men nu är hoppet återuppståndet - nya fonder till spara-portföljen är inhandlade. Have faith! De får ligga där och götta till sig lite, nu hoppas jag att curryn växer så det knakar så det syns i Simplicitys papper.

Tyvärr är det dock fortfarande nåt högst irriterande fel med min nystartade aktiesida, verkar vara nåt vajsing över hela alltet. Kanske håller börsen stängt på tisdagar? Hm, här är jag således fortfarande ack en nybörjare. Men en förväntansfull sådan!

Kommentarer
Postat av: Joanna

På tal om att man inte längre behöver prata nu när bloggen uppdaterar oss om allt.

Läste precis Sannas blogg... Hjälp.

2008-11-26 @ 07:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0