Helgens bild

Mina omskrivna löpartights var igår ute på nya äventyr!

Jag tog ungen i kärran och flåsade mig runt tre kilometer till alla omkringvarandes glädje. För så många leenden, nickar, hälsningar och uppmuntrande ord har jag aldrig tidigare fått på en löprunda. Det var dödsjobbigt kan jag lova! Låna henne gärna en stund, tror att det brände på precis rätt ställen...

Jag har blivit en äkta lattemorsa således?



Fortare Millan! Fortare! Jag vill att det ska blåsa i håret! Fortare Millan!


Kommentarer
Postat av: Sandri

U look fab fab fab!

2009-04-26 @ 19:42:51
Postat av: Anonym

men snabbare kan du..fortare fortare.

2009-04-28 @ 22:49:59
Postat av: millie

ser lite ut som en kändismamma :)

2009-04-28 @ 22:55:07
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0