Och för övrigt...

... så händer det inte så jävla mö i mitt liv just nu. Jag jobbar, jobbar och jobbar lite till. Långa dagar där det flängs, trängs och flängs lite till. Sjukt mycket möten med mycket prat och en del action. Roligt och stimulerande! Dock har jag inte fått till någon bra rytm ännu så stressen av att ständigt släcka små bränder börjar kännas lite frustrerande. Notislapparna på skrivbordet förökar sig i stadig takt och mitt kontrollbehov mår sådär. Ska börja strukturera lite smått med början i nästa vecka. Kanske.

Löprundan igår kväll slutade i smärre katastrof. Löpningen från början till slut var en pina; det var jobbigt att ta sig ut, det var jobbigt att ta stegen och det blev inte lättare längs vägen - allt var pissjobbigt. Andfådd efter tre minuter och frös in på ryggraden, månne jag ha en förkylning bakom mina nysningar? Dessutom springer jag förbi ungarna från helvetet som gav mig tillrop.

Där kommer jag springande i mina löpartights. Jag vet att jag inte är smärtast eller smalast i stan, men va fan gör det om hundra år - löpartights is the shit ändå liksom? Kutar förbi med andan i halsen och längtar hem. När jag passerat ungjävlarna från helvetet hör jag (likt stegdånet i Jurrasic Park) Bom-bom-bom-bom då ungjävlarna från helvetet ropar i takt med mina steg och mina förmodade dallrande skinkor i avslöjande tights. Hade jag inte varit så trött, blivit så jävla ledsen och bara velat komma hem så önskar jag att jag snarare hade vänt mig om och örfilat dem tillbaka dit de kom ifrån - helvetet. Om de hade haft en aning om vad deras jävla bom-bomande hade för effekt så kanske de inte skulle gjort om det? Att jag lipade när jag kom hem och kände mig tjock, gammal och trött. Att det gör ont in i själen är väl för svårt för deras tolvåriga hjärnor att förstå? Att jag borde fatta att det är ungdomlig dumhet?

Nä, jag fattar inte. Nä, jag accepterar inte. Jag blev ledsen och sårad och hatar mina jävla löpartights.

Att jag är hormonell och har bröst som ömmar tyder på mensig reaktion med tårar som följd. Skitungar ändock! Lås in dem med massa feta tanter som kan lära dem ett och annat vettja!

Men för övrigt, ja så är allt prima köttfärs.

Kommentarer
Postat av: Sanna

P, du vet att du är så mycket mer än dom där små ungjäklarna från "helvetet". Skit i dom! Men samtidigt förstår jag dig och dina känslor efter ett sånt påhopp. Man blir ju inte direkt glad och lycklig..



Va rädd om dig min fina kusin!

Kram

2009-04-09 @ 07:39:49
URL: http://sanna-bjorn.blogspot.com
Postat av: Jess

Vad fan.. var stolt att du faktiskt var ute och sprang i dina löpartights! Skit i dem... Du är smart, snygg och framgångsrik. Vad vet de... nada!

Jag är övertygad om att du är fab i dem. Om inte annat så kom ut till bosnässkogarna och jaga ulven med mig. Här kommer du göra succé.

Puss

2009-04-09 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0