Mama Mia. Mama Madonna.

Sommaren har gått i Sopranos anda. Vi har klämt fem säsonger på ett par veckor och vi pratar Sopranos, svär som Sopranos och skämtar Sopranos. Sommaren med Sopranos.

Sommaren har varit mitt livs bästa. Oslagen.

Vi har köpt en tomt i sommar. Vi har planerat för framtiden i sommar. Jag har funnit trygghet inom mig själv jag inte trodde fanns. Ro. Vi har suttit i många möten och kommer i dagarna att beställa vårt drömhus. Belånar oss upp till takåsarna, men så länge lyckan lever så kommer vi må gott! Vi har älskat mycket, intensivt och skamlöst och committat oss till varandra med ringar. FÖRLOVAT OSS! Gaaaaaaaaaaaaalet. Han föll ner på knä i solnedgången och höll ett fulländat kärlekstal.

Jag har sett Madonna. Snudd på längst fram vid scenen stod jag och skakade. Kroppen skakade och tårarna föll till Like a Prayer. Det var bland det absolut största jag varit med om någonsin - och då är jag ändå tjejen som är nyförlovad och nybliven tomtägare... Madonna. Herregud. Total lycka, total sorg över att det snart skulle vara över. Total känslomässigt kaos. Lycka är ett litet ord i sammanhanget.

Jag vill tacka livet. Tacka livet för sommaren 2009.







Vi ses väl på Signerat J & P?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0