Från en Boråsare till en annan.

Jag säger inte att jag kan allt, jag säger inte att jag kan mycket. Jag säger däremot att jag kan vad som fungerar för mig, min hälsa, välbefinnande och kropp. Ju mer jag läser, desto klokare och självklart känns det. Jag mår bra, jag börjar känna mig nöjd och jag orkar springa på mitt löpband längre tid än jag någonsin trott vara möjligt. Jag äter gott, jag äter varierat och jag äter rätt - för mig.

Och detta var precis vad Jonas Colting höll föreläsning om i höstas, när jag själv precis upptäckt LCHF. Han må vara en extremitet, men gällande kost och hälsa tycker jag att han har vrålkoll!



Och med de orden och de galna ögonen drar jag ner till mina polare löpbandet och trappmaskinen. Vad jag har i lurarna? Meh! Madonna såklart!

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Haha! Vilken härlig bild!!! Det är kanske något för mig med den där metoden...



Kram!

2009-02-25 @ 20:57:55
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0