Hur fan är det möjligt?

Mitt nyårslöfte går åt helvete!

Jag lovade inte att sluta äta godis, jag lovade inte att sluta snusa. Jag lovade heller inte att jag skulle bli en perfekt människa med regelbunden träning, morgonpromenader och keso-luncher.

Det jag lovade var att försöka hålla mig friskare under 2009 än 2008 som var en smärre katastrof.

Inget stort ohållbart löfte.

Det började ju skitbra med förkylning på nyårsdagen - 1 januari. Tackar. Det fortsätter dock. Igår under monterbygge känner jag mig märklig. Svettas, fryser, tät i halsen. Kommer hem febrig. Vaknar med frossa.

Jag har jubileum! Jag ska på min tionde mässa i dagarna tre! Jag kan inte ligga här idag och frysa! Eller jo, det kan jag ju, men jag kan ju för fan inte vara sjuk i morgon! JAG ÄR ARG!

Dessutom överväger jag att lustmörda VVS-snubben som borrat sedan kl 07.00 och också stängt av vattnet. Kanonlätt att koka thé... Verkligen. Jag älskar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Mamsebamse

Snart far du aka ivag pa lillsemester. Varmen har kommit hit nu och om nagra dagar ar det tapas och ett glas vin som galler.

2009-01-13 @ 13:40:30
Postat av: Joanna

Och efter halsflussen så åkte jag på en dyngförkylninge och har varit hemma från jobbet. Den stora frågan är nu... Var i helvete kommer allt snor ifrån?

Krya på dig!

2009-01-13 @ 18:14:14
Postat av: Anastasia

Kämpigt...ja varför måste man borra så tidigt eller blåsa löv m.m för den delen?

Krya på dig

2009-01-13 @ 22:08:43
URL: http://annathestasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0