I did it.

Jag kom, jag deltog, jag glittrade, skojade, skrattade, bjöd hejdlöst på mig själv på skånska, norska, norrländska och hade sisådär femtiotalet presentationer med mer eller mindre stämma kvar.

Nu är jag skak, trött, slut men helt igenom sanslöst nöjd med mig själv, min mentala inställning och min hälsa som höll trots allt. Jag är trots allt nöjd med att ha gått hem långt innan stängningsdags på utestället - jag är tillfreds i min förträfflighet ändå. Dansstegen och skönsången till Sjumilakliv kommer att gå till historien som minnesvärt för alltid.

Dock hade jag aldrig trott om mig själv att jag skulle stå blomsterflicka på galascenen kvällen igenom i aftonklänning! Aldrig! Och jag står fan inte för det heller. Det är oerhört imageförstörande. Oerhört.

Nu ska jag dö i sängen, Let's Dance är verkligen ett program jag kan vara utan och så ska jag upp i ottan och packa för Spanien. Gud. Ge. Mig. Styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0