Löpsedeln säger snökaos

När mycket snö faller och det ligger som det ska göra i Sverige så kallas det inte vanlig vinter, det kallas snökaos. Tanterna får svårt att gå, vanliga människor kan inte köra bil och skorna blir blöta. Jag gillar det ofantligt mycket! Hata slask  är förvisso ett statement som duger och slask är per definition ett resultat av mycket snö, men skit i det nu.

Jag kände mig som en tvål i morse i trafiken. Kan inte låta bli att gasa lite för mycket bara för att se discoljuset tändas i takt till musiken. ABS-lampan kommer förmodligen laddas ur innan vintern är över. En tvål i ett badkar som bara kanar runt när man försöker greppa den.

Först när jag kom till jobbet märkte jag att käkarna satt ihop, ungefär som Christian Walz's under Grammisframträdandet igår.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Godmorgon! Vad händer idag?

2009-01-08 @ 08:33:35
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0