Mitt liv kretsar kring paracetamol

Det är ändå sjukt att man som vuxen resonabel kvinna kan ligga med 39 graders feber, vara övertygad om att man dör vilken sekund som helst om ingen kommer snart, under två duntäcken, med lipen nära och sen genom ett mirakel som antingen stavas ibuprofen eller paracetamol kan gå upp och ta en dusch och koka nudlar.

Och nu när man sovit bort halva dagen, då är man ju för fan inte trött när natten kommer.

Klockan kvart över sex i morgon bitti vet jag om febern lämnat mig tillräckligt i fred för att kunna åka och vara smashing fantastic på Elmia, eller om dvd:n bör laddas ytterligare.

Håll tummarna för fan!

Kommentarer
Postat av: Äpplet

Nu är du helt slut. Vårens Elmia är över.

Hoppas det gick superbra å att du glittrade som bara P kan!

Hälsa mammi å Gunnar å ät för bövelen massa oliver åt mig.

Puss

2009-01-16 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0