PMS-träff coming UP!

Japp! Då var det slutligen dags.

Min sedan 10 månader förbokade PMS-träff går ikväll av stapeln. Jag ser sjukt mycket fram emot kvällen och tror mina vänner gör detsamma, trots att de inte har en aning om vad vi ska hitta på. Tillåt mig hånle. Well, kan inte avslöja något i förväg, vet inte vilka nyfikna själar som läser, men maten är klar och ska avnjutas till en början.

Tack vare Afropowerdance igår på gymmet lider jag av satans skänkta träningsvärk i korsryggen och jag behöver hjälp från högre makt för att utföra aktiviteten smärtfritt, det är i alla fall ett som är säkert.

So. Girls! Kom hit nu för fan! Jag är sugen på vin men vet inte om jag behöver köra bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0