Uptight his ass

Jaha. Så var ännu en dag med säljutbildning avklarad. Jaha, så har man ännu en dag gått irritationens stig och försökt stirra någon tillbaka till helvetet - där han måste kommit ifrån.

Han provocerade mig så till den milda grad att jag sa till honom att han var en uptight ass. Jag fick inte ens till orden ordentligt, så irriterad var jag. Vad jag ville få fram var att han är så överspänd och provokativ i sin roll som säljutbildare/allsvetare att han borde ta ur det som är uppkört i röven på honom.

Huruvida det budskapet nådde fram eller ej är okänt. Det som dock är sant är att han en halvtimma senare deklarerar inför gruppen att jag är bra, duktig och har förstått säljtekniken.

Och ur mina öron ryker det fortfarande.

Kommentarer
Postat av: mehdi

jag ar sexy

2009-05-06 @ 20:55:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0