Beroende

Så sitter jag här med min kaffekopp och känner mig sund, frisk och fräsch. Luktar gott, rent och härligt.

Ingen ciggtjej, ingen snustjej. Bara en hälsosam tjej som numera gillar terränglöpning (?) (vad hände där liksom?).

Och fastän jag är så nöjd, så glad över att jag är fri från allt som heter nikotin så tycker jag stundtals att det är så jävla jobbigt så det är fan inte klokt.

Typ nu.

Ledsen, sugen och arg på mitt kaffe som saknar stuns.

Det blir till att hetsäta Extra tuggummi hela dagen i dag också.

Kommentarer
Postat av: H

Du är bra du! Jag har börjat snusa jag... Men måste ha en stödcigarett i fall att s jag är inte direkt hemma än. Men fyra cigg om dagen kanske är bättre än 15?!?

Ringer dig imorgon. Jag lever! =)

2009-06-10 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0