Carrie för en kväll

Jag gick på coctail- och mingelfest i fynd från topp till tå. Halsbandet ett fynd, klänningen ett überfynd och så skorna. Skorna på 70% som skrek disco, glamour och onda hälar lång väg.

Ofta är det fantastiskt att vara kvinna! Och igår kväll älskade jag varenda sekund av att bara vara jag. Mina hälar håller dock inte alls med mig idag... Jag skred fram och mumlade tyst för mig själv mammas tips om högklackat sätt i tån först och gå på en linje, akta så du inte stapplar. Inte är jag van att gå i nästan 10 cm-klackar! Men jag gjorde det, jag var en Nicole Kidman och var en liten bit längre än min man men kände mig ändå kvinnlig, vacker och fabulous.







Ha en trevlig söndagkväll! Denna fantastiska människa ska ut och lämna bonusbarnet till sin mamma och ha en barnfri vecka. Lite halvt välbehövligt ibland.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så väldigt fin och fabulous Pillan!! En party pingla helt enkelt :)

2009-06-08 @ 01:20:35
URL: http://sanna-bjorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0