Putt

Här sitter jag och tjurar. Faktiskt att jag gör det. Och tycker det är lite gött.

Tjock har jag blivit. Magen är som en ballong - något har helt klart hänt? Hallå? Är det någon som slagit bo där inne eller..? Tssss.

Fattig känner jag mig. Är sjukt trött på att spara spara spara. Se pengar in på kontot, se pengar ut från kontot. Och inget får jag för dem heller. Än. Är sanslöst stolt över mig själv när jag scrollar sparkontot, men det kan jag ju inte göra dygnet runt. Inte för att jag vet var jag skulle gjort av med pengar på heller - har inget jag behöver eller vill ha. Det är bara grejen just nu tror jag. Jag vill köpa nåt. Jag vill köpa nåt STORT. Typ ett hushelvete.

Johan är ute och ölar. Det gör han rätt i. För häromkring är det inte så värst lattjo att vara just nu.

Äh. Jag tar och går och lägger mig och inväntar min död - sömn menar jag!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du ser ut som när du var tre år...exakt! JAG KAN SJÄLV! Och det värsta är att jag vet att du gör det. Du är söt, rolig och för det mesta på bra humör. Älskar dig alltid.

2009-07-01 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0