Veckans säljare

Ja, jag överväger att byta liv - byta blogg - för ett inlägg i veckan, jag känner inte igen mig själv.

Men jag jobbar hela tiden ju. Och får ut så himla mycket av det så jag är liksom nöjd med det. Den stora potentiella kunden från förra veckan köpte till slut och jag har håvat in alla de affärer jag suckat över som inte gått in det senaste. Denna veckan har det släppt! Allt.

Jag är veckans säljare i hela teamet! Första målbilden är i hamn. Att hamna på bild på förstasidan på fredagens sammanställning!

Jag är faktiskt bäst.

I alla fall denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

You go girl!!! Du ÄR bäst!!

2009-06-05 @ 19:15:41
URL: http://sanna-bjorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0