It doesn't make sense...

Hm, när jag ändå fick ett lufthål kan jag likaväl förvandlas till en bloggterrorist som droppar inlägg som en självmordsbombare fixar tändhattar.

Jag har gått till jobbet varje morgon. Det tar ca 25-30 minuters rask promenad och är lika med ca 4000 steg. Jag har tränat fre, sön, tis och ätit bra. Ätit jävligt bra faktiskt. Känner mig stark och pigg fysiskt (bara hjärnan som är urkopplad), sover bra (så länge min darling snarkar med måtta - läs: inget) och mår prima.

Promenerar alltså på en slät kopp svart kaffe, äter två ägg och ett Ryvita knäcke på kontoret när jag kommer fram och sen lunch utan ris, pasta eller potatis, och så middag/kvällsmat på det på kvällen. Lite rutiner - vad säger ni om det..? Får man ett andlöst WOW? Jag mår bra. Jag äter bra, jag tränar bra och jag sover.

Så varför i hela helvete har jag gått upp ett kilo denna vecka??????

Vansinne i min kropp!

Men jag fortsätter väl glatt mina morgonpromenader... Hur ska jag annars komma till jobbet?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är ju underbar!!!

Förtjänar massa WOW!!!!!!



Love!

2009-03-07 @ 04:24:11
URL: http://sanna-bjorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0