Utmaning på gång!

Tjoflöjt 40 minuter kvar till domedagens ankomst!

Minns ni det här inlägget? Om säljkonsulten som jag aldrig riktigt drog jämnt med? Vi som bråkade och käbbade och som gjorde mig allmänt pissed off och irriterad - minns ni honom?

Tänkte väl det.

Jag är ju en utmaningarnas drottning, det borde vara väl känt vid detta laget. Därför drog jag mig inte länge för att ringa denne nämnde man för ett möte. Här ska säljas! Jag ska sälja till Honom med stort H som tror han är all världens säljares Guru med stort G.

Tänkte jag.

Hans fråga när jag bokade mötet säger mer om honom än om mig; Oj då, vågar du komma hit och försöka sälja till mig?
Häpp! Här kommer jag! Jag är förberedd på att han kommer försöka sätta dit mig på allt, allt, allt. Jag är förberedd på en sjusärdeles dust av stora mått - och jag ser fram emot det likt en ny tatuering. Jag vet att jag kommer våndas, bli pirrig i magen, darrig på handen och mentalt pressad. Men jag kommer gå därifrån som en vinnare oavsett affär eller ej. Jag tänkte plocka fram allt han lärde mig och plocka ner honom från hans höga hästar och ha lite roligt helt enkelt.

Så nu ska jag hoppa in på hemsidan och läsa på. Jag har exakt 35 minuter kvar till avrättning.

Kommentarer
Postat av: Nina

Detta måste du ha en uppdatering kring =) GO GIRL!

2009-05-06 @ 18:31:07
URL: http://ninasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0